Service & Onderhoud

Vandaag gebeld = morgen hersteld

Voor elk probleem hebben we een oplossing. En snel ook. Maar liever nog voorkomen we trammelant.

Banner afbeelding

Service

Opdrachtgevers kunnen ons altijd bellen bij storingen of voor herstelwerkzaamheden. Ook werken we vaak voor Verenigingen van Eigenaren (VvE’s), vastgoedbeheerders en woningcorporaties.

Een kapotte deurklink, stormschade aan het dak, een lekkage in de erker… Het zijn vervelende problemen die zo snel mogelijk verholpen moeten worden. Bel ons en we staan binnen de kortste keren op de stoep. Maar voordat we langskomen, stellen we je eerst een aantal vragen. En mogelijk willen we ook wat foto’s van de situatie ontvangen. Zo kunnen we het precieze probleem en de prioriteit bepalen, en de juiste vakman op pad sturen. Mét het juiste materiaal.

project afbeelding
project afbeelding

Op het moment dat er iemand onderweg is, weet je trouwens allang wat onze oplossing is en wat de consequenties zijn. Oftewel: wat het je gaat kosten. Want niemand wordt vrolijk van verrassingen achteraf.

Met VvE’s, vastgoedbeheerders en woningcorporaties sluiten we een contract af. Daarin nemen we heldere afspraken op over de kosten, reactietijden en termijnen. In de praktijk hebben we tot een bepaald bedrag rechtstreeks contact met de bewoners. Hierdoor blijven de lijntjes lekker kort en hebben we kwesties vaak al opgelost voordat je überhaupt weet dat ze er zijn.

Blouw op de bouw

Onderhoud

Het is uiteraard nog beter om problemen te voorkómen. En dat kunnen we ook! Bijvoorbeeld door het dak en de goten, de cv-ketel en het schilderwerk goed te onderhouden. Zo blijft een gebouw in optimale staat en dus ook waardevast. Bovendien: de onderhoudskosten zijn vaak lager dan de kosten die ontstaan na gebrekkig onderhoud.

Als je het onderhoud door ons laat uitvoeren, maken we van tevoren een inventarisatie en een onderhoudsplan. Zo wordt precies duidelijk wat wanneer toe is aan een controle en eventueel een beurt. Dat is fijn voor iedereen!

Afbeelding van persoon van de qoute
’’

“Eerst stellen we je gerust en daarna stellen we een aantal vragen”

Tom Aarts

Teamleider Service en onderhoud